Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven om uw product binnen 1/2 werkdagen te verzenden! geheel gratis
Doorgaans betreft de gestreefde levertijd van een product op voorraad binnen Nederland en België 4-9 werkdagen.

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

KLIK HIER om je bestelling te volgen.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? neem dan even contact met ons op KLIK HIER.

 

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?

Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via (support@novi-amsterdam.nl). Zet daarin je naam, bestelnummer die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.

 

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

We accepteren betalingen via iDeal, Bankcontact, creditcard en Klarna. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken. Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus in veilig.

 

Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?

Kijk eerst in je spambox /ongewenste email of je daar de bevestiging van je bestelling hebt ontvangen. 9 van de 10 klanten vinden de bevestigingsmail in hun spambox. Als je geen mail van je bevestiging in je spambox hebt gekregen neem dan contact met ons op (support@novi-amsterdam.nl).dan zullen wij de bevestiging van je bestelling en een pakbon digitaal naar jou mailen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar (support@novi-amsterdam.nl). Vermeld daarin je naam, bestelnummer die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.